jeeej(:

Jag kom precis in, nja kanske inte precis nyss men jag har duschat, sååå-ååå jävla skönt. Va ju å plumsa i en meter snöö, inte smart! ett tips gör ej de! Jag förfrös smalbenen, sen kommer man in så är inte pappa hemma och jag som vela veta om mitt nelly paket hade kommit:)

Men idag vare skola och då hade vi elevensval och då så har jag pyssel å Elin drog bort till träslöjden och jag på pyssel med akj-.- Men maritha har idrott men dom fick ha pyssel pga vädret:D De förgyllde min dag!:)
Sen lunch, efter de syslöjd och jag fortsatte med min klänning och sen så sa Maria att vi skulle få ha nåra gånger syslöjd efter jul:D Då kanske jag hinner jag hinner klart med min klänning innan sommaren för då ska jag till VÄSTERÅÅS på power big meet med far:) Och säkert Elin och Daniel om Elin får hänka med(: Men de tror jag iaf.
Men jag följer ju bara med för att få gå på alla sommar reor:D

Men snart äre jullov:D Sen julafton sen den sjunde januari blir man treeeetton;D Då jäävlar smäällere"

-EMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0