julafton, yess it is!

idag äre julafton och ska väll försöka sova för imorrn ska jag först till mamma å lämmna lite (och självklart öppna paket!!!) saker sen hem igen till pappa å duscha, sen mot fammo å
äta och öpnna paket:D


idag har jag kommit från stan å bara varit hemma, jag tror nästan pappa blev less närja bava hemma hela dan så tillslut frågade han om jag inte kunde gå till nån, så jag drog mej till farmor sen åkte jag med faster till kyrkan för de va nån julkrubba(?) som lilla kusin David skullle på så för att va lite med honom så följde jag med, ganska kul förutom att ett cepebarn satt brevid mej :o
emen ska nog försöka sova nu måste upp ganska tidigt imorrn, men godnatt.
fast jag vvet att jag inte komnmer att sommna menmen vi kan ju alltid säga som så!

godjuul!!




-emelie








bjuder på en bild från närja va på väg mot västerås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0