Ja, vi älsker Bamse :)

hej alla söwtnowsar (:  nu tänkte jag bara berätta om läget, Emelie och jag har varit riktigt duktiga och bakat en kaka, och elin har halvsovit när vi gjorde det. så nu väntar man på att kakan ska svalna!! och sen skadar det ju inte om vi skule fota det sen och lägga upp en bild, eller? well, vi får väl se ;)

annars blire väl att fixa lite annat senar? har väl inte så mycket mer planerat än filmen, justja, smsade pappa förut och han bah 'nej du ska sova kl sju' jag ba ' VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?!?!?!' han bah: hur sent blire då? jag ba : inte för sent   han bah : ok

:D :D :D
så najjs ! men vi ses mina älsklingar :)

pusspuss
maritha

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hejehej, tack så mkt :d hoppas ni fortsätter o läsa den skulle varit jätte kul :D

jag mår bara bra själv/a? :D

2010-12-17 @ 20:22:21
URL: http://jjosefinjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0